Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Framework-Based Teaching: does the choice of the active methodology matter for the application of teaching cases?

Tytuł:
Framework-Based Teaching: does the choice of the active methodology matter for the application of teaching cases?
Autorzy:
de Abreu Pontes, Gleison
Cardoso Fonseca, Kellma Bianca
Caruline Fernandes, Ariane
de Souza Costa, Patrícia
Źródło:
Revista de Educação e Pesquisa em Contabilidade. Out-Dez2020, Vol. 14 Issue 4, p501-519. 19p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies