Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Have an omnichannel seamless interaction experience! Dimensions and effect on consumer satisfaction.

Tytuł:
Have an omnichannel seamless interaction experience! Dimensions and effect on consumer satisfaction.
Autorzy:
Rodríguez-Torrico, Paula (AUTHOR)
Trabold Apadula, Lauren (AUTHOR)
San-Martín, Sonia (AUTHOR)
San José Cabezudo, Rebeca (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Marketing Management. Dec2020, Vol. 36 Issue 17/18, p1731-1761. 31p. 2 Diagrams, 7 Charts, 1 Graph.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies