Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Effects of Dynamic Product Presentation and Contextual Backgrounds on Consumer Purchase Intentions: Perspectives from the Load Theory of Attention and Cognitive Control.

Tytuł:
The Effects of Dynamic Product Presentation and Contextual Backgrounds on Consumer Purchase Intentions: Perspectives from the Load Theory of Attention and Cognitive Control.
Autorzy:
Zhang, Yakun (AUTHOR)
Xiao, Sarah Hong (AUTHOR)
Nicholson, Michael (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Advertising. Oct-Dec2020, Vol. 49 Issue 5, p592-612. 21p. 2 Diagrams, 2 Charts, 4 Graphs.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies