Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Themed Issue Introduction: Promises and Perils of Artificial Intelligence and Advertising.

Tytuł:
Themed Issue Introduction: Promises and Perils of Artificial Intelligence and Advertising.
Autorzy:
Rodgers, Shelly (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Advertising. Jan-Mar2021, Vol. 50 Issue 1, p1-10. 10p. 1 Diagram, 1 Chart.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies