Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Ritualistic Consumption Decreases Loneliness by Increasing Meaning.

Tytuł :
Ritualistic Consumption Decreases Loneliness by Increasing Meaning.
Autorzy :
Wang, Xuehua (AUTHOR)
Sun, Yixia (AUTHOR)
Kramer, Thomas (AUTHOR)
Pokaż więcej
Źródło :
Journal of Marketing Research (JMR). Apr2021, Vol. 58 Issue 2, p282-298. 17p. 1 Diagram, 1 Chart, 3 Graphs.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies