Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Social Media, Influencers, and Adoption of an Eco-Friendly Product: Field Experiment Evidence from Rural China.

Tytuł :
Social Media, Influencers, and Adoption of an Eco-Friendly Product: Field Experiment Evidence from Rural China.
Autorzy :
Zhang, Wanqing (AUTHOR)
Chintagunta, Pradeep K. (AUTHOR)
Kalwani, Manohar U. (AUTHOR)
Pokaż więcej
Źródło :
Journal of Marketing. May2021, Vol. 85 Issue 3, p10-27. 18p. 1 Diagram, 6 Charts, 1 Graph.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies