Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Real-Time Brand Reputation Tracking Using Social Media.

Tytuł:
Real-Time Brand Reputation Tracking Using Social Media.
Autorzy:
Rust, Roland T. (AUTHOR)
Rand, William (AUTHOR)
Huang, Ming-Hui (AUTHOR)
Stephen, Andrew T. (AUTHOR)
Brooks, Gillian (AUTHOR)
Chabuk, Timur (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Marketing. Jul2021, Vol. 85 Issue 4, p21-43. 23p. 4 Diagrams, 6 Charts, 3 Graphs.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies