Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Role of Artificial Neural Networks Techniques in Development of Market Intelligence: A Study of Sentiment Analysis of eWOM of a Women’s Clothing Company.

Tytuł:
Role of Artificial Neural Networks Techniques in Development of Market Intelligence: A Study of Sentiment Analysis of eWOM of a Women’s Clothing Company.
Autorzy:
Nawaz, Zubair
Chenhui Zhao
Nawaz, Fouzia
Safeer, Asif Ali
Irshad, Waseem
Źródło:
Journal of Theoretical & Applied Electronic Commerce Research. Aug2021, Vol. 16 Issue 5, p1862-1876. 15p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies