Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategic Polarization in Group Interactions.

Tytuł:
Strategic Polarization in Group Interactions.
Autorzy:
Iyer, Ganesh (AUTHOR)
Yoganarasimhan, Hema (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Marketing Research (JMR). Aug2021, Vol. 58 Issue 4, p782-800. 19p. 2 Diagrams, 1 Chart, 4 Graphs.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies