Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The role of shopping mission in retail customer segmentation.

Tytuł:
The role of shopping mission in retail customer segmentation.
Autorzy:
Sokol, Ondřej (AUTHOR)
Holý, Vladimír (AUTHOR)
Źródło:
International Journal of Market Research. Jul2021, Vol. 63 Issue 4, p454-470. 17p. 1 Diagram, 4 Charts, 7 Graphs.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies