Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

When Algorithms Fail: Consumers' Responses to Brand Harm Crises Caused by Algorithm Errors.

Tytuł:
When Algorithms Fail: Consumers' Responses to Brand Harm Crises Caused by Algorithm Errors.
Autorzy:
Srinivasan, Raji (AUTHOR)
Sarial-Abi, Gülen (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Marketing. Sep2021, Vol. 85 Issue 5, p74-91. 18p. 1 Chart.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies