Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Influence of Consumers' Temporary Affect on Ad Engagement: A Computational Research Approach.

Tytuł:
Influence of Consumers' Temporary Affect on Ad Engagement: A Computational Research Approach.
Autorzy:
Lu, Xinyu (AUTHOR)
Das, Debarati (AUTHOR)
Huh, Jisu (AUTHOR)
Srivastava, Jaideep (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Advertising. Jun/Jul2022, Vol. 51 Issue 3, p352-368. 17p. 5 Charts.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies