Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Crowdsensing 2.0.

Tytuł:
Crowdsensing 2.0.
Autorzy:
ZHIWEN YU
HUADONG MA
BIN GUO
ZHENG YANG
Źródło:
Communications of the ACM. Nov2021, Vol. 64 Issue 11, p76-80. 5p. 3 Color Photographs, 2 Diagrams.
Periodyk

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies