Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Examining the impact of visual presentations and online reviews on hotel booking intentions.

Tytuł:
Examining the impact of visual presentations and online reviews on hotel booking intentions.
Autorzy:
Amin, Dawood (AUTHOR)
Mahomed, Anuar SB (AUTHOR)
Ab Aziz, Yuhanis B (AUTHOR)
Hashim, Haslinda B (AUTHOR)
Źródło:
Tourism & Hospitality Research. Oct2021, Vol. 21 Issue 4, p402-417. 16p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies