Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Consumer Behavior in the Online Classroom: Using Video Analytics and Machine Learning to Understand the Consumption of Video Courseware.

Tytuł:
Consumer Behavior in the Online Classroom: Using Video Analytics and Machine Learning to Understand the Consumption of Video Courseware.
Autorzy:
Zhou, Mi (AUTHOR)
Chen, George H. (AUTHOR)
Ferreira, Pedro (AUTHOR)
Smith, Michael D. (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Marketing Research (JMR). Dec2021, Vol. 58 Issue 6, p1079-1100. 22p. 9 Color Photographs, 4 Diagrams, 4 Charts, 4 Graphs.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies