Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Well-Being in a Global World—The Role of International Marketing: An Editorial.

Tytuł:
Well-Being in a Global World—The Role of International Marketing: An Editorial.
Autorzy:
Grinstein, Amir (AUTHOR)
Hewett, Kelly (AUTHOR)
Riefler, Petra (AUTHOR)
Źródło:
Journal of International Marketing. Jun2022, Vol. 30 Issue 2, p1-4. 4p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies