Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

클라우드 서비스의 수용 관련 사회적 요인이 소비자의 이용의도에 미치는 영향.

Tytuł:
클라우드 서비스의 수용 관련 사회적 요인이 소비자의 이용의도에 미치는 영향.
Autorzy:
쳔위페이
니에신위
全冬梅
Alternatywny tytuł:
The Influence of Social Factors of Acceptance of Cloud Services on Consumer Usage Intentions.
Źródło:
Journal of Digital Convergence. 2022, Vol. 20 Issue 5, p173-178. 6p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies