Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

What you see is what you get? Measuring companies' projected employer image attributes via companies' employment webpages.

Tytuł:
What you see is what you get? Measuring companies' projected employer image attributes via companies' employment webpages.
Autorzy:
Theurer, Christian P.
Schäpers, Philipp
Tumasjan, Andranik
Welpe, Isabell
Lievens, Filip
Źródło:
Human Resource Management. Sep2022, Vol. 61 Issue 5, p543-561. 19p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies