Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Price Entitlement Effect: When and Why High Price Entitles Consumers to Purchase Socially Costly Products.

Tytuł:
The Price Entitlement Effect: When and Why High Price Entitles Consumers to Purchase Socially Costly Products.
Autorzy:
Lee, Saerom (AUTHOR)
Winterich, Karen Page (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Marketing Research (JMR). Dec2022, Vol. 59 Issue 6, p1141-1160. 20p. 1 Diagram, 2 Charts, 6 Graphs.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies