Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A THEMATIC AND SENTIMENT ANALYSIS OF THE RELATIONSHIP BETWEEN RELIGION AND PURCHASE BEHAVIOR.

Tytuł:
A THEMATIC AND SENTIMENT ANALYSIS OF THE RELATIONSHIP BETWEEN RELIGION AND PURCHASE BEHAVIOR.
Autorzy:
ALEXANDRU, BOSINCEANU
Alternatywny tytuł:
Tematická a sentimentová analýza vzťahu medzi náboženstvom a nákupným správaním.
Źródło:
Marketing Science & Inspirations. 2022, Vol. 17 Issue 3, p32-40. 9p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies