Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Effectiveness of Cause-Related Marketing: A Meta-Analysis on Consumer Responses.

Tytuł:
The Effectiveness of Cause-Related Marketing: A Meta-Analysis on Consumer Responses.
Autorzy:
Schamp, Christina (AUTHOR)
Heitmann, Mark (AUTHOR)
Bijmolt, Tammo H.A. (AUTHOR)
Katzenstein, Robin (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Marketing Research (JMR). Feb2023, Vol. 60 Issue 1, p189-215. 27p. 1 Diagram, 3 Charts, 2 Graphs.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies