Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Can Regulatory Fit Improve Elementary School Students' Performance? Effects of Different Types of Regulatory Fit.

Tytuł:
Can Regulatory Fit Improve Elementary School Students' Performance? Effects of Different Types of Regulatory Fit.
Autorzy:
Miwa, Shuhei (AUTHOR)
Nagamine, Masato (AUTHOR)
Tang, Li (AUTHOR)
Xiao, Yuzhi (AUTHOR)
Toyama, Miki (AUTHOR)
Źródło:
Psychological Reports. Jun2023, Vol. 126 Issue 3, p1461-1480. 20p.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies