Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Examining Effects of Advertising Campaign Publicity in a Field Study.

Tytuł:
Examining Effects of Advertising Campaign Publicity in a Field Study.
Autorzy:
Jin, Hyun Seung
Zhao, Xinshu
An, Soontae
Źródło:
Journal of Advertising Research. Jun2006, Vol. 46 Issue 2, p171-182. 12p. 2 Charts.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies