Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

UNDERSTANDING MINDSHIFT LEARNING: THE TRANSITION TO OBJECT-ORIENTED DEVELOPMENT.

Tytuł:
UNDERSTANDING MINDSHIFT LEARNING: THE TRANSITION TO OBJECT-ORIENTED DEVELOPMENT.
Autorzy:
Armstrong, Deborah J.
Hardgrave, Bill C.
Źródło:
MIS Quarterly. Sep2007, Vol. 31 Issue 3, p453-474. 22p. 3 Diagrams, 9 Charts, 1 Graph.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies