Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Transition Strategies between Product Space and Service Time: User Assets, Search Characteristics, and Co-production.

Tytuł:
Transition Strategies between Product Space and Service Time: User Assets, Search Characteristics, and Co-production.
Autorzy:
Cadeaux, Jack (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Strategic Marketing. Feb2008, Vol. 16 Issue 1, p75-87. 13p. 3 Charts.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies