Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Social Exchange Theory and Research on Business-to-Business Relational Exchange.

Tytuł :
Social Exchange Theory and Research on Business-to-Business Relational Exchange.
Autorzy :
Lambe, C. Jay
Wittmann, C. Michael
Spekman, Robert E.
Pokaż więcej
Źródło :
Journal of Business-to-Business Marketing. 2001, Vol. 8 Issue 3, p1. 36p. 3 Charts.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies