Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Why Do Brands Cause Trouble? A Dialectical Theory of Consumer Culture and Branding.

Tytuł:
Why Do Brands Cause Trouble? A Dialectical Theory of Consumer Culture and Branding.
Autorzy:
Holt, Douglas B.
Źródło:
Journal of Consumer Research. Jun2002, Vol. 29 Issue 1, p70-90. 21p. 1 Diagram, 1 Chart.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies