Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A Financial Data Mining Model for Extracting Customer Behavior.

Tytuł:
A Financial Data Mining Model for Extracting Customer Behavior.
Autorzy:
Mak, Mark K.Y.
Ho, George T. S.
Ting, S. L.
Źródło:
International Journal of Engineering Business Management. 2011, Vol. 3 Issue 3, p59-72. 14p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies