Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Communities and Consumption: Research on Consumer Strategies for Constructing Communal Relationships in a Postmodern World.

Tytuł :
Communities and Consumption: Research on Consumer Strategies for Constructing Communal Relationships in a Postmodern World.
Autorzy :
Thompson, Craig J.
Holt, Douglas B.
Pokaż więcej
Źródło :
Advances in Consumer Research. 1996, Vol. 23 Issue 1, p204-205. 2p.
Konferencja

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies