Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Having Versus Consuming: Failure to Estimate Usage Frequency Makes Consumers Prefer Multifeature Products.

Tytuł:
Having Versus Consuming: Failure to Estimate Usage Frequency Makes Consumers Prefer Multifeature Products.
Autorzy:
GOODMAN, JOSEPH K.
IRMAK, CAGLAR
Źródło:
Journal of Marketing Research (JMR). Feb2013, Vol. 50 Issue 1, p44-54. 11p. 1 Chart, 3 Graphs.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies