Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Money and Thinking: Reminders of Money Trigger Abstract Construal and Shape Consumer Judgments.

Tytuł:
Money and Thinking: Reminders of Money Trigger Abstract Construal and Shape Consumer Judgments.
Autorzy:
HANSEN, JOCHIM (AUTHOR)
KUTZNER, FLORIAN (AUTHOR)
WÄNKE, MICHAELA (AUTHOR)
Źródło:
Journal of Consumer Research. Apr2013, Vol. 39 Issue 6, p1154-1166. 13p. 2 Charts, 3 Graphs.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies