Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A Segmentation Model for the Targeted Marketing of Consumer Durables.

Tytuł:
A Segmentation Model for the Targeted Marketing of Consumer Durables.
Autorzy:
Bayus, Barry L.
Mehta, Raj
Źródło:
Journal of Marketing Research (JMR). Nov95, Vol. 32 Issue 4, p463-469. 7p. 3 Charts.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies