Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Perceived Consumer Effectiveness and Faith in Others as Moderators of Environmentally Responsible Behaviors.

Tytuł:
Perceived Consumer Effectiveness and Faith in Others as Moderators of Environmentally Responsible Behaviors.
Autorzy:
Berger, Ida E.
Corbin, Ruth M.
Źródło:
Journal of Public Policy & Marketing. Fall92, Vol. 11 Issue 2, p79-89. 11p. 5 Charts, 2 Graphs.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies