Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

ICC Recommends How Marketers can Drive Revenue with Predictive Analytics Next Year

Tytuł:
ICC Recommends How Marketers can Drive Revenue with Predictive Analytics Next Year
Autorzy:
PR Newswire
Alternatywny tytuł:
OH-ICC-2014-Analytics
Źródło:
PR Newswire US. 11/21/2013.
Terminy geograficzne:
Ohio
Wiadomości
COLUMBUS, Ohio, Nov. 21, 2013 /PRNewswire/ -- The proliferation of new data channels and tools which provide keen insight into the mind of the customer make it an exciting time to be a marketer. Predictive analytics combines traditional data such as demographics, household income and category influencers with non-traditional data including tweets, website behavior and click-through rates which provides the CMO and marketing team with a more complete picture of marketing campaign effectiveness. According to marketing experts at ICC, companies can achieve best results when they harness the power of predictive analytics. ICC calls this approach the "confluence of science and creativity" and it is the driving force behind ICC's recent acquisition of Farsite Group. Farsite together with Clutch, the company's digital marketing agency, is helping brand teams take a unified approach to uncover insight, create unique experiences and drive value. [ABSTRACT FROM PUBLISHER]
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies