Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dividing attention deliberately.

Tytuł:
Dividing attention deliberately.
Autorzy:
Davidson C; Duke University, USA.
Źródło:
Harvard business review [Harv Bus Rev] 2012 Jan-Feb; Vol. 90 (1-2), pp. 142-3.
Typ publikacji:
Journal Article
Język:
English
Imprint Name(s):
Original Publication: Boston, MA : Harvard Business School Pub.,
MeSH Terms:
Administrative Personnel*
Attention*
Professional Competence*
Humans ; United States
Entry Date(s):
Date Created: 20120204 Date Completed: 20120302 Latest Revision: 20120203
Update Code:
20240104
PMID:
22299514
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies