Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Teaching dysmorphology in the era of genomics: new technologies, new learners.

Tytuł:
Teaching dysmorphology in the era of genomics: new technologies, new learners.
Autorzy:
Robin NH; Departments of Genetics and Pediatrics, University of Alabama at Birmingham, Birmingham, Alabama, USA.
Źródło:
Current opinion in pediatrics [Curr Opin Pediatr] 2018 Dec; Vol. 30 (6), pp. 699-700.
Typ publikacji:
Editorial
Język:
English
Imprint Name(s):
Publication: Philadelphia, PA : Lippincott Williams and Wilkins
Original Publication: Philadelphia, PA : Current Science, c1989-
MeSH Terms:
Congenital Abnormalities*/genetics
Genomics/*education
Child Development ; Disease Management ; Genetic Counseling ; Genomics/trends ; Humans ; Infant ; Infant, Newborn ; Learning ; Practice Patterns, Physicians'
Entry Date(s):
Date Created: 20180817 Date Completed: 20190730 Latest Revision: 20190730
Update Code:
20240104
DOI:
10.1097/MOP.0000000000000678
PMID:
30113328
Opinia redakcyjna

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies