Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

When I say… the knowledge paradox: the more I know, the less I can clearly explain.

Tytuł:
When I say… the knowledge paradox: the more I know, the less I can clearly explain.
Autorzy:
Goldberg H; Department of Biomedical Engineering, Johns Hopkins University, Baltimore, Maryland, USA.
Hanlon C; Department of Biomedical Engineering, Johns Hopkins University, Baltimore, Maryland, USA.
Źródło:
Medical education [Med Educ] 2019 Jan; Vol. 53 (1), pp. 13-14. Date of Electronic Publication: 2018 Aug 20.
Typ publikacji:
Journal Article
Język:
English
Imprint Name(s):
Publication: Oxford : Wiley-Blackwell
Original Publication: Oxford, Blackwell Scientific Publications.
MeSH Terms:
Knowledge*
Problem-Based Learning*
Teaching*
Education, Medical ; Faculty, Medical ; Humans
Entry Date(s):
Date Created: 20180822 Date Completed: 20190506 Latest Revision: 20190506
Update Code:
20240104
DOI:
10.1111/medu.13638
PMID:
30129191
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies