Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Flipping the Rounds Room: Pre-Receiving Rounds to Enhance Clerkship Effectiveness.

Tytuł:
Flipping the Rounds Room: Pre-Receiving Rounds to Enhance Clerkship Effectiveness.
Autorzy:
Olin SJ
Lane IF
Źródło:
Journal of veterinary medical education [J Vet Med Educ] 2021 Apr; Vol. 48 (2), pp. 145-149. Date of Electronic Publication: 2020 Mar 09.
Typ publikacji:
Journal Article
Język:
English
Imprint Name(s):
Publication: Toronto : University of Toronto Press
Original Publication: Knoxville, Institute of Agriculture, University of Tennessee,
MeSH Terms:
Education, Veterinary*
Teaching Rounds*
Animals ; Hospitals, Teaching ; Learning
Contributed Indexing:
Keywords: clinical education; teaching and learning innovation; teaching rounds
Entry Date(s):
Date Created: 20200310 Date Completed: 20210420 Latest Revision: 20210420
Update Code:
20240105
DOI:
10.3138/jvme.2019-0057
PMID:
32149587
Czasopismo naukowe
Clinical rounds sessions and patient admissions are valued opportunities for teaching and learning in veterinary teaching hospitals. Although using the rounds format to discuss inpatient or recent patients is common, using a similar format prior to receiving cases can improve learner preparation, expand teaching and modeling opportunities, and improve service receiving efficiency. This article describes pre-receiving rounds sessions, perceived benefits and limitations, and tips for effective implementation.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies