Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pandemic as Teacher - Forcing Clinicians to Inhabit the Experience of Serious Illness.

Tytuł:
Pandemic as Teacher - Forcing Clinicians to Inhabit the Experience of Serious Illness.
Autorzy:
deLima Thomas J; From the Dana-Farber Cancer Institute, Boston.
Źródło:
The New England journal of medicine [N Engl J Med] 2020 Jul 23; Vol. 383 (4), pp. 306-307. Date of Electronic Publication: 2020 May 20.
Typ publikacji:
Journal Article
Język:
English
Imprint Name(s):
Original Publication: Boston, Massachusetts Medical Society.
MeSH Terms:
Advance Care Planning*
Betacoronavirus*
Pandemics*
Coronavirus Infections/*psychology
Pneumonia, Viral/*psychology
COVID-19 ; Coronavirus Infections/epidemiology ; Critical Illness/psychology ; Humans ; Palliative Care ; Pneumonia, Viral/epidemiology ; SARS-CoV-2
Entry Date(s):
Date Created: 20200521 Date Completed: 20200806 Latest Revision: 20201218
Update Code:
20240105
DOI:
10.1056/NEJMp2015024
PMID:
32433860
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies