Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nursing education in a pandemic: Academic challenges in response to COVID-19.

Tytuł:
Nursing education in a pandemic: Academic challenges in response to COVID-19.
Autorzy:
Dewart G; Athabasca University, Faculty of Health Disciplines, 1 University Drive, Athabasca, AB T9S 3A3, Canada. Electronic address: .
Corcoran L; Athabasca University, Faculty of Health Disciplines, 1 University Drive, Athabasca, AB T9S 3A3, Canada. Electronic address: .
Thirsk L; Athabasca University, Faculty of Health Disciplines, 1 University Drive, Athabasca, AB T9S 3A3, Canada. Electronic address: .
Petrovic K; Athabasca University, Faculty of Health Disciplines, 1 University Drive, Athabasca, AB T9S 3A3, Canada. Electronic address: .
Źródło:
Nurse education today [Nurse Educ Today] 2020 Sep; Vol. 92, pp. 104471. Date of Electronic Publication: 2020 May 28.
Typ publikacji:
Editorial
Język:
English
Imprint Name(s):
Original Publication: [Edinburgh, Scotland] : Churchill Livingstone,
MeSH Terms:
Pandemics*/prevention & control
Coronavirus Infections/*epidemiology
Education, Nursing/*organization & administration
Pneumonia, Viral/*epidemiology
COVID-19 ; Canada/epidemiology ; Coronavirus Infections/prevention & control ; Education, Distance ; Faculty, Nursing/psychology ; Humans ; Nursing Education Research ; Pneumonia, Viral/prevention & control ; Students, Nursing/psychology
References:
Health Psychol. 2020 May;39(5):355-357. (PMID: 32202824)
Contributed Indexing:
Keywords: COVID-19; Care; Coronavirus; Education; Entry to practice; Nurses; Nursing
Entry Date(s):
Date Created: 20200606 Date Completed: 20200928 Latest Revision: 20220720
Update Code:
20240104
PubMed Central ID:
PMC7263267
DOI:
10.1016/j.nedt.2020.104471
PMID:
32502723
Opinia redakcyjna
Competing Interests: Declaration of competing interest None declared.
Comment in: Asia Pac J Public Health. 2022 Jul;34(5):603-604. (PMID: 35596573)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies