Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Moving From Asking to Action: We Must Do Better.

Tytuł:
Moving From Asking to Action: We Must Do Better.
Autorzy:
Norman J
Plummer CCJ 2nd
Źródło:
American journal of physical medicine & rehabilitation [Am J Phys Med Rehabil] 2021 Mar 01; Vol. 100 (3), pp. e33-e34.
Typ publikacji:
Journal Article; Comment
Język:
English
Imprint Name(s):
Publication: Hagerstown, MD : Lippincott Williams & Wilkins
Original Publication: [Baltimore, MD] : Published by Williams & Wilkins for the Association of Academic Physiatrists, [c1988-
MeSH Terms:
Medicine*
Physical and Rehabilitation Medicine*
Communication ; Humans ; Racial Groups
References:
Sanchez AN, Martinez CI, Stampas A, et al.: Ethnic and racial diversity in academic physical medicine and rehabilitation compared with all other medical specialties. Am J Phys Med Rehabil 2021;100(2S Suppl 1):S12–6.
Agawu A, Fahl C, Alexis D, et al.: The influence of gender and underrepresented minority status on medical student ranking of residency programs. J Natl Med Assoc 2019;111:665–73.
Mcdade WA: Increasing graduate medical education diversity and inclusion. J Grad Med Educ 2019;11:736–8.
Entry Date(s):
Date Created: 20200704 Date Completed: 20210322 Latest Revision: 20211204
Update Code:
20240105
DOI:
10.1097/PHM.0000000000001519
PMID:
32618752
Czasopismo naukowe
Comment on: Am J Phys Med Rehabil. 2021 Feb 1;100(2S Suppl 1):S12-S16. (PMID: 32487973)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies