Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Letter to the Editor: It takes two to build a relationship for optimal integration of basic sciences in medical curricula.

Tytuł:
Letter to the Editor: It takes two to build a relationship for optimal integration of basic sciences in medical curricula.
Autorzy:
Harris DM; College of Medicine, University of Central Florida, Orlando, Florida.
Źródło:
Advances in physiology education [Adv Physiol Educ] 2020 Sep 01; Vol. 44 (3), pp. 400-401.
Typ publikacji:
Letter; Comment
Język:
English
Imprint Name(s):
Original Publication: Bethesda, MD : American Physiological Society, c1989-
MeSH Terms:
Curriculum*
Problem-Based Learning*
References:
Acad Med. 2013 Oct;88(10):1578-85. (PMID: 23969375)
Med Educ. 2014 Jul;48(7):667-73. (PMID: 24909528)
Adv Physiol Educ. 2020 Jun 1;44(2):119-123. (PMID: 32108509)
Entry Date(s):
Date Created: 20200707 Date Completed: 20200727 Latest Revision: 20200728
Update Code:
20240105
PubMed Central ID:
PMC7347955
DOI:
10.1152/advan.00107.2020
PMID:
32628524
Opinia redakcyjna
Comment on: Adv Physiol Educ. 2020 Jun 1;44(2):119-123. (PMID: 32108509)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies