Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Preparing Nursing Graduates to Engage in Difficult Conversations with Patients.

Tytuł:
Preparing Nursing Graduates to Engage in Difficult Conversations with Patients.
Autorzy:
Kantor DP; Debra P. Kantor is an associate professor of nursing and Alaine Stadelman is an adjunct instructor in nursing, both at Molloy College, Rockville Center, NY. Contact author: Debra P. Kantor, . The authors have disclosed no potential conflicts of interest, financial or otherwise.
Stadelman A
Źródło:
The American journal of nursing [Am J Nurs] 2020 Aug; Vol. 120 (8), pp. 11.
Typ publikacji:
Editorial
Język:
English
Imprint Name(s):
Publication: 1998- : New York, NY : Lippincott Williams & Wilkins
Original Publication: Philadelphia, Pa. : J.B. Lippincott Co. for the American Journal of Nursing Co.
MeSH Terms:
Communication*
Nurse-Patient Relations*
Students, Nursing*
Education, Nursing, Baccalaureate/*organization & administration
Humans
Entry Date(s):
Date Created: 20200801 Date Completed: 20200930 Latest Revision: 20200930
Update Code:
20240104
DOI:
10.1097/01.NAJ.0000694496.25141.a1
PMID:
32732460
Opinia redakcyjna
The need for faculty to create opportunities to practice communication skills.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies