Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Using exam reflections to augment learning.

Tytuł:
Using exam reflections to augment learning.
Autorzy:
Gorres-Martens BK; Department of Exercise and Sport Sciences, Augustana University, Sioux Falls, South Dakota.
Źródło:
Advances in physiology education [Adv Physiol Educ] 2020 Sep 01; Vol. 44 (3), pp. 501-504.
Typ publikacji:
Journal Article
Język:
English
Imprint Name(s):
Original Publication: Bethesda, MD : American Physiological Society, c1989-
MeSH Terms:
Educational Measurement*
Learning*
Curriculum ; Humans ; Students
Contributed Indexing:
Keywords: assessment; assignment; exam reflection; metacognition; student learning
Entry Date(s):
Date Created: 20200816 Date Completed: 20210712 Latest Revision: 20210712
Update Code:
20240105
DOI:
10.1152/advan.00028.2020
PMID:
32795120
Czasopismo naukowe
While teaching, learning, and assessment should undoubtedly encompass more than just focusing on student exam scores, exams are a pervasive assessment tool at many academic institutions. This paper describes a newly developed exam reflection assignment, which is a tool to assist students in successful exam experiences throughout the course. The exam reflection is described and compared and contrasted to other types of exam reflections.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies