Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Reciprocal Mentoring: An Innovative Clinical Exercise for Nursing Education.

Tytuł :
Reciprocal Mentoring: An Innovative Clinical Exercise for Nursing Education.
Autorzy :
Friday VE; About the Author Vivienne Evet Friday, EdD, MSN, RN, CNE, is an assistant professor, Department of Nursing, Goodwin College, East Hartford, Connecticut. For more information, contact her at .
Pokaż więcej
Źródło :
Nursing education perspectives [Nurs Educ Perspect] 2020 Sep/Oct; Vol. 41 (5), pp. E31-E32.
Typ publikacji :
Journal Article
Język :
English
Imprint Name(s) :
Original Publication: New York, NY : National League for Nursing, c2002-
MeSH Terms :
Education, Nursing*
Education, Nursing, Baccalaureate*
Geriatric Nursing*
Mentoring*
Students, Nursing*
Aged ; Humans ; Mentors
Entry Date(s) :
Date Created: 20200823 Date Completed: 20200914 Latest Revision: 20200914
Update Code :
20201218
DOI :
10.1097/01.NEP.0000000000000493
PMID :
32826692
Czasopismo naukowe
The growing population of older adults requires that nursing programs provide nursing students with the skills and knowledge needed to provide gerontological nursing care. This article describes a reciprocal mentoring exercise used for the clinical practice experience in a new 16-week stand-alone gerontology nursing course. Reflective journaling and responses to a survey revealed positive outcomes for students and mentors.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies