Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Current controversies in neurology subspecialty education: Insight from clinical neurophysiology.

Tytuł :
Current controversies in neurology subspecialty education: Insight from clinical neurophysiology.
Autorzy :
Munger Clary HM; From the Department of Neurology (H.M.M.C.), Wake Forest School of Medicine, Winston-Salem, NC; and Department of Neurology (M.B.), Columbia University Medical Center, New York, NY. .
Bell M; From the Department of Neurology (H.M.M.C.), Wake Forest School of Medicine, Winston-Salem, NC; and Department of Neurology (M.B.), Columbia University Medical Center, New York, NY. .
Pokaż więcej
Źródło :
Neurology [Neurology] 2020 Oct 13; Vol. 95 (15), pp. 669-670. Date of Electronic Publication: 2020 Sep 04.
Typ publikacji :
Editorial; Comment
Język :
English
Imprint Name(s) :
Publication: Hagerstown, MD : Lippincott Williams & Wilkins
Original Publication: Minneapolis.
MeSH Terms :
Neurology*/education
Neurophysiology*/education
Education, Medical, Graduate ; Humans
Entry Date(s) :
Date Created: 20200905 Date Completed: 20201105 Latest Revision: 20201105
Update Code :
20201218
DOI :
10.1212/WNL.0000000000010754
PMID :
32887769
Opinia redakcyjna
Comment on: Neurology. 2020 Aug 26;:. (PMID: 32847956)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies