Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Online MD Pediatrics Exit Examination: A Novel Method of End Curriculum Summative Assessment Amidst the Ongoing COVID-19 Pandemic.

Tytuł:
Online MD Pediatrics Exit Examination: A Novel Method of End Curriculum Summative Assessment Amidst the Ongoing COVID-19 Pandemic.
Autorzy:
Panda PK; Department of Pediatrics, All India Institute of Medical Sciences, Rishikesh, India. .
Bhat NK; Department of Pediatrics, All India Institute of Medical Sciences, Rishikesh, India.
Ravikant; Director and CEO, All India Institute of Medical Sciences, Rishikesh, India.
Źródło:
Indian pediatrics [Indian Pediatr] 2020 Nov 15; Vol. 57 (11), pp. 1089.
Typ publikacji:
Letter
Język:
English
Imprint Name(s):
Publication: New Delhi : Indian Pediatrics
Original Publication: Bombay.
MeSH Terms:
Education, Distance*
Videoconferencing*
Education, Medical, Graduate/*methods
Educational Measurement/*methods
Pediatrics/*education
COVID-19/epidemiology ; Curriculum ; Humans ; India/epidemiology ; Pandemics
References:
PLoS One. 2015 Dec 07;10(12):e0143616. (PMID: 26641632)
JAMA Intern Med. 2016 Nov 1;176(11):1599-1600. (PMID: 27668812)
Cureus. 2020 Mar 31;12(3):e7492. (PMID: 32368424)
Entry Date(s):
Date Created: 20201124 Date Completed: 20201221 Latest Revision: 20201221
Update Code:
20240105
PubMed Central ID:
PMC7678573
PMID:
33231195
Opinia redakcyjna

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies