Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Curbing social cravings.

Tytuł :
Curbing social cravings.
Autorzy :
Lewis S; Nature Reviews Neuroscience, . .
Pokaż więcej
Źródło :
Nature reviews. Neuroscience [Nat Rev Neurosci] 2021 Feb; Vol. 22 (2), pp. 75.
Typ publikacji :
Journal Article
Język :
English
Imprint Name(s) :
Original Publication: London, UK : Nature Pub. Group,
Entry Date(s) :
Date Created: 20201218 Latest Revision: 20210405
Update Code :
20210406
DOI :
10.1038/s41583-020-00425-5
PMID :
33335316
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies