Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Curbing social cravings.

Tytuł:
Curbing social cravings.
Autorzy:
Lewis S; Nature Reviews Neuroscience, . .
Źródło:
Nature reviews. Neuroscience [Nat Rev Neurosci] 2021 Feb; Vol. 22 (2), pp. 75.
Typ publikacji:
Journal Article
Język:
English
Imprint Name(s):
Original Publication: London, UK : Nature Pub. Group,
Entry Date(s):
Date Created: 20201218 Latest Revision: 20210405
Update Code:
20240105
DOI:
10.1038/s41583-020-00425-5
PMID:
33335316
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies