Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Designing Courses Using the HyFlex Model.

Tytuł:
Designing Courses Using the HyFlex Model.
Autorzy:
Chicca J; By Jennifer Chicca, PhD, RN, CNE, CNEcl, University of North Carolina Wilmington, Wilmington, NC, .
Źródło:
Nurse educator [Nurse Educ] 2021 Sep-Oct 01; Vol. 46 (5), pp. 289.
Typ publikacji:
Journal Article
Język:
English
Imprint Name(s):
Publication: Philadelphia, PA : Lippincott Williams & Wilkins
Original Publication: [Wakefield, Mass., Nursing Digest, Inc.]
MeSH Terms:
Nursing Education Research*
Humans
References:
Beatty BJ. Hybrid-Flexible Course: Implementing Student-Directed Hybrid Classes. EdTech Books; 2019. https://edtechbooks.org/hyflex.
Elder SJ. Multi-options: an innovative course delivery methodology. Nurs Educ Perspect. 2018;39(2):110–112. doi:10.1097/01.NEP.0000000000000174. (PMID: 10.1097/01.NEP.0000000000000174)
Entry Date(s):
Date Created: 20210219 Date Completed: 20211020 Latest Revision: 20211020
Update Code:
20240105
DOI:
10.1097/NNE.0000000000000991
PMID:
33606448
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies