Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Ineffective, meaningless, inequitable: analysis of complaints to a voluntary alcohol advertising code.

Tytuł :
Ineffective, meaningless, inequitable: analysis of complaints to a voluntary alcohol advertising code.
Autorzy :
Jackson N; Executive Director, Alcohol Healthwatch, Auckland, New Zealand.
Cowie N; Health Promotion Advisor, Alcohol Healthwatch, Auckland, New Zealand.
Robinson A; Contract Health Promotion Advisor, Alcohol Healthwatch, Auckland, New Zealand.
Pokaż więcej
Źródło :
The New Zealand medical journal [N Z Med J] 2021 Feb 19; Vol. 134 (1530), pp. 118-122. Date of Electronic Publication: 2021 Feb 19.
Typ publikacji :
Letter
Język :
English
Imprint Name(s) :
Original Publication: Wellington : New Zealand Medical Association
MeSH Terms :
Alcoholic Beverages*
Information Dissemination*
Public Health*
Advertising/*standards
Advertising/legislation & jurisprudence ; Government Regulation ; Humans ; New Zealand ; Social Media
Entry Date(s) :
Date Created: 20210302 Date Completed: 20210316 Latest Revision: 20210316
Update Code :
20210317
PMID :
33651783
Opinia redakcyjna

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies